Вівторок, 05.14.2024, 3:54 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Зориківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

Науково-методична проблема закладу

на 2021-2026 рік      

«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму».

Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації принципу дитиноцентризму та компетентнісного підходу.

Завдання:

 1. Вивчити й узагальнити питання реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму в освітньому середовищі.

2. Визначити вихідні науково-методичні умови роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою.

3. Визначити психолого-педагогічні умови оптимального творчого розвитку школярів на основі педагогіки партнерства в умовах формування інноваційного середовища на уроках та в позаурочній діяльності.

4. Розробити та впровадити методичну систему розвитку творчої діяльності учнів, в основі якої – сучасні методи і прийоми навчання, що спонукають їх до активної, ініціативної, креативної та самостійної пізнавальної діяльності.

5. Забезпечити умови для розвитку творчої особистості дитини, вміло  реалізувавши принцип дитиноцентризму.

6. Сприяти позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності як основи формування життєвих компетентностей.

7. Забезпечити досягнення певного стандарту освіти.

8. Забезпечити реалізацію особистісно орієнтованої моделі навчання, компетентісного та інноваційного підходів.

9. Розробити і впровадити нові форми і методи взаємодії у системі батьки – школа, школа – громадськість для збільшення ефективності педагогічного впливу.

Очікувані результати:

- формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму;

- підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів для індивідуалізації та соціалізації учнів в інноваційному середовищі учнів на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності;

- підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку творчого потенціалу учнів їх креативності;

- підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів, готовності їх до життя в інноваційному середовищі;

 -  розробка програм, проєктів, уроків, виховних заходів та семінарів з проблеми;

- обмін досвідом, впровадження конструктивного досвіду, інтеграція отриманих знань в практику роботи вчителів закладу;

- використання набутого досвіду на практиці, поширення за межами закладу кращого досвіду;

- особиста відповідальність педагога за результати наданих освітніх послуг. 

САМООСВІТА ВЧИТЕЛІВ

з/п

Прізвище, ім’я,

по батькові вчителя

 

Тема самоосвіти

1.

Рубан О.М.

Використання інноваційних технологій при перевірці знань учнів із зарубіжної літератури

2.

Соляник Т.І.

Реалізація компетентнісного підходу шляхом використання активних методів навчання молодших школярів

3.

Ковтун А.В.

Взаємодія школи і сімї у вихованні конкурентноспроможної особистості в рамках педагогіки партнерства

4.

Хрипченко А.А.

Виховання громадянина-патріота України, підготовленого до життя з високою національною свідомістю

5.

Тупікова О.Ю.

Розвиток творчої компетентності школярів в умовах формування інноваційного середовища на уроках української мови та літератури

6.

Рубанова Г.І.

Використання інноваційних технологій у процесі навчання і формування ключових компетентностей на уроках словесності

7.

Гончар О.М.

Інтерактивні методи навчання в діалогічному та монологічному мовленні

8.

Жихарєва С.В.

Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання практично орієнтовних завдань на уроках фізики та математики

9.

Найденко О.І.

Розвиток самостійної пізнавальної діяльності учнів в умовах формування інноваційного середовища на уроках математики та інформатики

10.

Григоренко О.М.

Застосування ігор як засобу формування предметних компетентностей молодших школярів

11.

Рубан І.О.

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів  реалізації компетентнісно-орієнтовного підходу на уроках

12.

Рибалка С.В.

Формування ключових компетентностей шляхом використання мультимедійних презентацій в початковій школі

13.

Маркова Т.О.

Формування життєвої компетентності особистості в умовах інноваційного освітнього простору на уроках біології та хімії

14.

Тугай Н.І.

Формування навичок критичного мислення засобами інноваційних форм і методів навчання на уроках історії та правознавства

15.

Жихарєва О.В.

 

Використання інноваційних технологій на уроках основ здоров’я

16.

Рєзнік А.С.

Впровадження інноваційних технологій та їх елементів на уроках фізичної культури

17.

Рибалка А.Д.

Активізація рухової активності дітей на уроці фізичної культури

18.

Хрущ А.І.

Творчий та духовний розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках мистецтва

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2024
uCoz