Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична роботаНауково-методична проблема закладу на 2021-2026 рік «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму». Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації принципу дитиноцентризму та компетентнісного підходу. Завдання: 1. Вивчити й узагальнити питання реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму в освітньому середовищі. 2. Визначити вихідні науково-методичні умови роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою. 3. Визначити психолого-педагогічні умови оптимального творчого розвитку школярів на основі педагогіки партнерства в умовах формування інноваційного середовища на уроках та в позаурочній діяльності. 4. Розробити та впровадити методичну систему розвитку творчої діяльності учнів, в основі якої – сучасні методи і прийоми навчання, що спонукають їх до активної, ініціативної, креативної та самостійної пізнавальної діяльності. 5. Забезпечити умови для розвитку творчої особистості дитини, вміло реалізувавши принцип дитиноцентризму. 6. Сприяти позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності як основи формування життєвих компетентностей. 7. Забезпечити досягнення певного стандарту освіти. 8. Забезпечити реалізацію особистісно орієнтованої моделі навчання, компетентісного та інноваційного підходів. 9. Розробити і впровадити нові форми і методи взаємодії у системі батьки – школа, школа – громадськість для збільшення ефективності педагогічного впливу. Очікувані результати: - формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму; - підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів для індивідуалізації та соціалізації учнів в інноваційному середовищі учнів на основі розвитку творчих здібностей на уроках та в позаурочній діяльності; - підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку творчого потенціалу учнів їх креативності; - підвищення рівня сформованості життєвих компетентностей учнів, готовності їх до життя в інноваційному середовищі; - розробка програм, проєктів, уроків, виховних заходів та семінарів з проблеми; - обмін досвідом, впровадження конструктивного досвіду, інтеграція отриманих знань в практику роботи вчителів закладу; - використання набутого досвіду на практиці, поширення за межами закладу кращого досвіду; - особиста відповідальність педагога за результати наданих освітніх послуг. САМООСВІТА ВЧИТЕЛІВ
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||